Ontdek hier hoe je toevoegen of verwijderen van woorden in Excel eenvoudig maakt! Door middel van behulp van een functionele waarde kun je alle woorden in Excel samenvoegen of delen, zodat het werk vlotter en sneller verloopt.
Doorhalen toepassen vanuit het opmaakmenu
Het openslaan van bestanden in Excel is eenvoudig door het menu “Open” te invoeren en dan het bestand op te zoeken waar je naar wilt. Maar hoe vergun je een bestand dicht te sluiten dat je juist net open hebt gezien?
Je kunt een bestand dicht sluiten door hem op de afgeronde hoeknaam van het mapje “Beschikbare documenten” op de linkerkant op te zoeken en dan aan de rechterkant van het blad met allemaal geopende bestanden met de muis of de cursor optisch dicht te knoppen.
Doorhalen in Microsoft Excel
Wil je in Excel toevoegen of verwijderen? Dan moet je eerst weten welke optie je wilt gebruiken. Er zijn verschillende manieren om dit te doen:
- Via het menubalkje ‘Boeken‘ in het vensteronderdeel ‘Binnenkant‘: hier kun je toevoegingen of verwijderingen maken aan deze spreadsheet. Duidelijk is dat hier geen toegevoegde cells of opgaveblokken aan de bovenkant van het document meegeven.
- Via het menu ‘Inhoud‘ in het vensteronderdeel ‘Binnenkant‘: hier vind je alle Cells (of opgaveblokken) in het document en kunt je ze meteen aanpassen. Je kunt ook hier toevoegingen maken of verwijderingen doen. Zoals bij het menubalkje, is er wel degelijk rekening gehouden met toegevoegde cells en opgaveblokken; alleen wordt deze informatie niet direct te zien.