Er komt een moment waarop je misschien besluit dat het tijd is om afscheid te nemen van een online account. In dit artikel leer je precies hoe je op de juiste manier je account kunt sluiten en bepaalde gegevens verwijderen zodat je privacy wordt gewaarborgd.
Heb je Premium?
Als je een premiumaccount hebt, kun je deze sluiten door contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer je een premiumaccount hebt, worden er automatisch maandelijkse facturen aangemaakt. Als je jouw premiumaccount wilt annuleren, dien je minimaal één maand voor het aflopen van de huidige factureringsperiode contact op te nemen met de klantenservice.
Als je een betaalde app of andere aankoop hebt gedaan in de iTunes Store of Google Play Store in combinatie met jouw premiumaccount, dan is het niet mogelijk om deze terug te draaien of te annuleren.
Heb je geen Premium?
Als je geen Premium-account hebt, kun je deze niet sluiten. Het enige wat je kan doen, is je account opzeggen. Opzeggen betekent dat je account wordt verwijderd en dat je gegevens niet meer beschikbaar zijn.