Je Samsung telefoon belt niet meer, of je belt hem alleen maar meteen na het opstarten. Hoe kan het dat dit komt? Lees in dit artikel hoe je de problemen met je Samsung telefoon opheft.
Toestel uit en aanzetten
Niet alle Samsung-toestellen kunnen telefoneren of worden doorgezet. Wat nu? Er zijn diverse oplossingen voor dit probleem. We beginnen met de oplossing die je misschien het meest direct bij je in de buurt liggend houdt: resetten van je toestel. Dit doe je door op de knop ‘Reset’ aan de rechterkant van je toestel te drukken en dan op ‘Yes’ te drukken. Als dit niet helpt, ga dan naar onze volgende optie:
Wachtwoord veranderen: Wanneer je controleert of het wachtwoord van jouw toestel geaccepteerd is, kun je ook proberen om het wachtwoord anders in te voeren.
Simkaart is geblokkeerd
Je Samsung mobiel is geblokkeerd. Wat doe je nu? Er zijn verschillende oplossingen beschikbaar om je telefoon weer los te krijgen. Hieronder lees je wat je kan doen:
- Start opnieuw met het apparaat
- Druk op de sluit/stand onderaan en andere toetsen in totdat deze start. Wanneer de telefoon begint te trillen, druk dan op de reset toets;
- Voer een geldig code in op het scherm. Je kan hem vinden door naar boven of onderaan te scrollen en dan linksboven of rechtsonder een cijfer in te typen;
- Druk op verzendtocht en type in het adres van je Samsung mobiele telefoon, waarna hij in beeld verschijnt (of download hem als PDF);
- Vul je naam in bij het persoonsgegevensscherm dat verschijnt, druk dan op invullen;
- Klik vervolgens volgens instructies op “Verbinding maken“.